lørdag den 31. december 2011

Godt nytår!

2011 har været nok været dét år i mit liv, der er sket ALLER mest i! 


I Januar, blev jeg optaget hos Mastodonterne. Det skulle senere vise sig, at jeg har fandt mange af de personer, som betyder aller mest for mig, i Mastodonterne. 


I Maj blev jeg konfirmeret, og det var et brag af en fest! Den 20 maj 2011, vil altid stå meget klart for mig, som en helt fantastisk dag - og jeg takker 10000 gange til alle dem der deltagede og gjorde dagen uforglemmelig. 


I Juni var jeg til undervisning hos min ynglings elektroniske musiker, Soffie Viemose, og hun lærte mig en masse ting om musik. Den dag står også meget klart for mig. 


I August/September spillede Mastodonterne Musicalen Pippi, i frederiksborg centeret. Det var her jeg kom utrolig tæt på mange af de skønne mastodonter. I oktober spillede Masto Musicalen Pippi i Tivolis koncertsal. Det var meget stort at få lov til at stå der inde, med SÅ mange dygtige mennesker omkring sig.


I November (tror jeg), var jeg inde og se Phantom of the opera med nogle af de sødeste mennesker; Claus og Linnea - det var en fantastisk oplevelse, og det var meget meget hyggeligt!


I December blev jeg igen optaget hos Mastodonterne, og skal hele næste år øve Musicalen Dracula op. Den har ur-premiere, og er aldrig blevet set før! Jeg glæder mig SÅ meget :oD


I går aftes (d. 30 December), skete der noget meget stort for mit musikprojekt; OmManForstaar. Men det er stadig en hemmelighed, som jeg vil løfte sløret for i starten af det nye år! - så der har i noget at glæde jer til ;o)


Jeg takker alle der har gjort 2011 til et uforglemmeligt år. Alle der har hjulpet mig igennem hårde beslutninger og svære øjeblikke. Alle der har grint med mig, grædt med mig, snakket med mig, fortalt mig, vist mig og lært mig. Hvert sekund har været perfekt, om det så var et godt eller et skidt sekund, var det lige præcis som det skulle være <3





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar